Pengikut

Selasa, 14 Mei 2013

SinarHarian Online Bikin Najib Tertekan dan Tersiksa..???

Kalau media massa bersikap adil dan telus sekalipun,tapi nampak macam 1% tak sokong UMNO BN ianya akan dipertikaikan...inilah standard kebebasan media massa dibawah cengkaman UMNO BN....hahaha...

Media massa dikehendaki tulis artikal yang baik-baik saja tentang Najib...nak buat perbincangan awal atau hujah awal dalam sesuatu hal kena ada unsur bodek-bodek UMNO BN secara melampau...kalau kurang akan kena hentam,akan kena pertikai.

Inilah nasib sebuah artikal yang aku boleh katakan jujur dan tiada salah bertajuk "Kabinet Tranformasi Najib".

Artikal tersebut telah dipertikaikan oleh sebuah laman portal pro UMNO di Perak,konon-nya telah memberi tekanan pada Najib dalam menyenaraikan kabinet baru. 

"Bercakap tentang akhbar, Sinar Harian umpamanya hari ini telah menyenaraikan Menteri-Menteri yang bakal dilantik, siap dengan portfolio masing-masing. Untuk apa semua ini?"

Nampaknya lepas ni kemungkinan laman berita online tersebut bakal diboikot lah pulak oleh puak UMNO...sekarang dok boikot barangan yang dikatakan milik cina DAP...lepas ni media online dan media cetak akan jadi mangsa pula oleh puak taksub perkauman ni...hahaha...
Artikal yang dikatakan bikin Najib tertekan,nak pilih kabinet...hahah..

Laman Pro UMNO mempertikaikan artikal yang kasi tekanan pada Najib
.........................

Artikal yang menjawap semuanya...:

           Najib bertambah seksa selepas menang



Tiada ulasan:

Catat Ulasan