Pengikut

Jumaat, 7 Jun 2013

Artis Hairie Othman Kecewa Dengan PR

Apa dah jadi..?

Time sebelum PRU13 dulu bukan main panas golongan artis yang berhijrah menyokong Pakatan Rakyat diusung kehulu-kehilir,satu hari sampai 3 ke 4 program naik turun pentas, pendek kata selatan sampai utara mereka diarak...cakap saja berapa mau bayar? Semua beresss.....

Sekarang demam panas ceramah PRU-13 dah habis...dah kebah kata orang utara...hahaha...

Artis yang dok PR khabarnya masih ada yang belum kebah (belum sembuh) dari demam...apa tak-nya, program dah kureng,ceramah dah slow. Kalau ada ceramah pun yang dijemput hanya YB-YB yang baru jadi YB...yang kalah pun ramai yang dok diam.

Orangni terbaca satu keratan akhbar tanahair dengan tajuk muka depan-nya " Kesian Hairie". Haire Othaman hero filem Leftenan Adnan dikatakan kecewa sebab sekarang PR seperti melupakan golongan artis sejak lepas PRU-13.

Orangni pernah katakan dulu pada beberapa orang member artis,bahawa selepas PRU nanti semua ahli politik akan slow sikit dalam kerja politik,terutamanya program ceramah tentu akan slow gila dalam masa 5-6 bulan sebelum rancak kembali.

Sekarang baru dalam sebulan selesai PRU, Hairie dah mula terasa keadaan yang Orangni maksudkan...hahaha...

Apapun Orangni harap kepada ahli-ahli politik ambil peduli perkara ini, jangan kerana dah habis PRU menyebabkan golongan artis dalam PR dilupakan, sesuatu perlu dibuat...jangan masa nak perang saja "pandang" mereka,lepas perang mereka dilupakan.

YB-YB dan ahli politik dalam PR jangan dok syok dengan kemenangan yang ada sekarang, artis yang bersama PR sebahagian dari jentera politik,kalau mereka merajuk Orangni tak pandai pujuk....hahaha....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan