Pengikut

Isnin, 3 Jun 2013

Kenyataan Terbuka Untuk Zambry Kadir TERAMAT BODOH - Hamdan Osman

Hamdan Osman
KENYATAAN TERBUKA UNTUK YAB DS Zambry Abd Kadir, Menteri Besar Perak.

FYI, sejak tahun 2004 SEHINGGA KINI, saya tidak pernah meminta,melobi apatah lagi mendapat APA-APA projek dari kerajaan Negeri Perak.

Ini adalah untuk mengelakkan fitnah-fitnah yg akan mengaitkan saya dgn Hamidah Osman ADUN Sg. Rapat ketika itu (sehingga tahun 2013 ini).

Itu Prinsip saya.

Saya merasa amat kesal apabila YAB mengaitkan nama saya sebagai antara mereka yg “menyapu banyak projek” kepada kepimpinan tertinggi Negara.

Tidak mengapalah sekiranya YAB tidak menghargai jasa saya bekerja keras berkempen utk YAB ketika bertanding & menang dlm pemilihan Exco Pemuda UMNO Msia tahun 2000 dahulu, tetapi MENIPU pihak kepimpinan tertinggi Negara perihal saya “menyapu banyak projek” adalah 1 tindakan yg TERAMAT BODOH.

FYI… saya tidak mempunyai cita2 politik.

Knp YAB DS perlu memburuk-burukan saya di mata kepimpinan tertinggi Negara?
Who m I? I m nobody….

Call me, anytime

Zambry yang teramat bodoh dikatakan report direct apa yang berlaku berkaitan Hamdan Osman (Saudara Hamidah Osman mantan ADUN Sg. Rapat). kepada pihak Putrajaya... Udah mulut belukang makan taik,kawan dengan kawan satu team pun nak di belasahnya.......hahaha...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan