Pengikut

Rabu, 12 Mac 2014

Dunia sibuk isu MH370 tapi Hamidah masih sibuk londeh MB Perak


Sekarang ini seluruh rakyat Malaysia berduka dengan tragedi yang masih misteri dengan kehilangan pesawat #MH370yang membawa 227 penumpang, termasuk dua bayi, dan 12 anak kapal, hilang ketika dalam penerbangan dari Kuala Lumpur ke Beijing kira-kira sejam setelah berlepas dari Lapangan terbang Antarabangsa KL pukul 12.41 pagi Sabtu. Kejadian ini dapat liputan meluas seluruh dunia.

Nampaknya UMNO Perak masih lagi dunianya sendiri, kisah bertengkar,bergaduh  dengan persoalan dan luahan seorang mantan ADUN Sungai Rapat Dato Hamidah Osman yang mempersoalan di laman FB beliau makin melarat hingga londeh melondeh dikalangan UMNO Perak dan geng Hamidah Osman.

Status yang dimuatnaik pada 6 Mac itu nampaknya menjadi hangat dengan komen-komen hingga sekarang....


Hamidah makin sibuk melondeh satu persatu geng UMNO di Perak yang menjadi musuhnya sekarang. Begitu juga dengan geng MB Zambry Kadir yang juga telah ambil tindakan yang sama. Mereka saling londeh melondeh dan dedah mendedah,ibarat kejadian pesawat #MH370 tidak penting bagi UMNO Perak lagi.
"Ni bukan ayat KB. Ni 'mcm' ayat sorang AJK Bahagian yang teman terserempat dia bawak "isteri simpanan"nya di Resto Nasi Ayam Fauziah hari tu.... hmmm * Sinar Harian hari ni."- Komen Hamidah 

SIAPAKAH AJK BAHAGIAN YANG BAWA ISTERI SIMPANAN YANG DIMAKSUDKAN HAMIDAH..?? 

Ni bukan gambor MB kita ke dgn Raja Bomoh tu? Apa ke heai nya? Dah merata-rata deme post gambor ni... Embarassing ( Memalukan) - komen Hamidah
HAMIDAH MELONDEH MB ZAMBRY KADIR BERKAITAN RAJA BOMOH YANG POPULAR BERKAITAN ISU MH370

Kisah Kecoh Hamidah sebelum ini: UMNO Perak tak ambil tahu #MH370 sebab Zambry Kadir benci sangat kat Hamidah Osman..??


1 ulasan:

  1. PAS pulak londeh kelemahan UMNO dan Kerajaan. Ustaz PAS duduk dalam selimut tunggu Kerajaan/UMNO buat silap !

    BalasPadam