Pengikut

Rabu, 4 Julai 2012

Orang Taiping kata Datuk Tian Lian Hoe menteri yang kedekut lagi bodoh


Berikut kejadian kerosakan kediaman yang melibatkan rumah penduduk Taman Saujana Permai dalam Parlimen Taiping pada 2 July 2012 yang berpunca dari cuaca hujan bersama angin kencang pada petang tersebut, hari ini menurut sumber disini menyatakan seorang Menteri dari Wanita GERAKAN telah datang melawat kelokasi kejadian, Menteri tersebut ialah Datuk Tan Lian Hoe yang dikatakan akan bertanding di Parlimen Taiping pada PRU akan datang, jadi tak hairanlah muka YB Nyonya MP Grik ini selalu  sangat ke Taiping..ada majlis UMNO BN saja ini Tan Lian Hoe mesti mali punya..hahaha...(Mengelapkan masa depan Datuk Shalimin (UMNO) yang terkonteng-konteng dalam politik...hehehe).
"Datuk YB...boleh kasi sikit bantuan ka..untuk bantu penduduk disini...dalam 1ribu ok la..."- kata seorang penduduk disini kepada Tian Lian Hoe.. "Semalam lepas ribut itu YB Aulong...(Yew Tian Hoe/DAP) ada datang sini..dia ada bantu sikit" - tambah penduduk disini lagi.

"Haiya...itu YB Aulong kasi bantu sikit saja ka..?? Dia olang DAP,PKR sama PAS hali-hali ada bikin ceramah..ada kutip duit sama dio olang punya penyokong...!!! Apa pasal sikit saja tolong......??" - Jawap YB Tan Lian Hoe. "Saya sekalang takde duit...RM300 saja boleh kasi..."- tambah YB Nyonya Tian Lian Hoe yang jelas sangat kedekut dan bodoh hasil didikan UMNO.

Rupanya sehingga kepimimpin atasan dalam BN bertaraf menteri pun kedekut sebenarnya dengan rakyat,nak bantu rakyat kalau tiada wartwan untuk siar dalam TV atau surat khabar dari arus perdana bersama buat liputan maka seposen pun susah nak hulur...kalau ada media mereka akan berebut nak tolong sebab mau nama...sudahlah kedekut mereka ini bodoh pula dakwa seorang penduduk taman disini. Mereka (UMNO BN) beranggapan setiap kutipan dalam ceramah-ceramah anjuran Pakatan Rakyat itu masuk poket YB atau masuk poket penceramah semuanya....mereka orang2 UMNO BN fikirkan sikap rakus suka kebas duit rakyat berlaku dalam PR...silap banyaklah YB Nyonya Tan...itu duit a...kita ada bahagian2 mau kasi dan mau simpan untuk lawan lu olang dalam PRU13, PR talak tokey jutawan banyak duit hasil hantam duit rakyat serupa lu olang ma...

1 ulasan: