Pengikut

Rabu, 31 Oktober 2012

"Kami ada vedio tau" bikin UMNO Taiping panas

Semalam aku ada posting tajuk "PANAS...!!! UMNO Taiping sah bergolak Zahir dan Shalimin dijadikan korban vateran UMNO".

Hari ini dah ada respon dari UMNO Taiping nampaknya...hahaha...

Khabarnya mereka akan selongkar selidik isu agenda nak jatuhkan Zahir dan Shalimin  semasa satu perjumpaan dirumah mantan ketua bahagian UMNO Taiping pada hari raya korban lalu.

Isu "Kami ada vedio tau" menjadi panas nampaknya, ayat ini tertera dibahagian bawah posting blog "Taiping Aman Jaya" yang mendedahkan segala kepincangan dalaman UMNO Taiping.

Menurut blog tajaan UMNO Taipingmali, Shalimin,Zahir,Zambry Kadir pun nak tengok vedio tu, bahkan Muhyiddin pun nak tengok juga..dan mencabar vedio ni di upload diyoutube.

Wah...!!! Panas betul isu ni...TPM pun dah tau rupanya... Najib dah tau belum..?? Hahaha.....

Paling sadis dan brutalnya ialah beberapa nama yang terdapat dalam senarai AJK (yang dibol merah) tepaksa menjawap...kesian...kesian...kesian....Dato Malik pun akan disoalsiasat Taipingmali khabarnya....huuuu.....dasyat...

Diantara mereka ini ada yang berjawatan Tok Ketua Kampung dan JKKK. Semua AJK ini dikatakan otai-otai orang lama UMNO Taiping yang diketuai Dato Malik mantan Ketua Bahagian UMNO Taiping.

Khabarnya...Dato Malik dok berusaha keras tungging terbalik nak calonkan bininya DatinYatimah sebagai calon wanita di DUN Kemunting pada PRU akan datang.

Keujudan blog misteri "Taiping Aman Jaya" ini sekurang-kurangnya mendedahkan segala masaalah dalaman UMNO Taiping kepada pengetahuan umum.

Tapi malangnya sebentar tadi aku cuba buka blog ni...tapi dah hilang dari laman web...

Kenapa hilang aku tak tahulah...mungkin juga tangan yang sibuk nak selidik siapa punya blog,siapa punya kerja...tapi dia punya kerja sebenarnya....hahaha.....

Orgni: Cikgu Najmy.....Orangni blogspot bukan milik PAS Taiping je.....tapi milik semua la.......hahahaha....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan