Pengikut

Selasa, 26 Februari 2013

Najib Lepas Jawatan Sekiranya Dr Mahathir Arahkan


Menurut sumber dari blog-blog pro UMNO BN sekarang mempercayai  Perdana Menteri Datuk Najib Tun Abdul Razak ada mengeluarkan kenyataan bahawa akan melepaskan jawatan sekiranya Tun Mahathir berkehendakkan Najib melepaskan jawatan. 
Kebenaran dan berita isu Tun Mahathir Mohamed mahukan Najib melepaskan jawatan maka Najib akan melakukannya sudah tersebar luas dikalangan pimpinan UMNO BN.
Ramai para blogger Pro Najib tergamam kerana tidak sangka sampai begitu sekali Tun Mahathir mempunyai  itu kuasa dalam UMNO dan dalam kerajaan Malaysia.
Sebelum ini banyak artikal blog Pro UMNO menulis mengenai broker kuasa dalam UMNO dan individu tersebut ialah  Tun Mahathir . 
Benarlah rupanya jawatan PM Malaysia ditentukan oleh Tun Mahathir sekiranya UMNO BN terus berkuasa . 
Ahli UMNO yang Pro Najib mula mengesyorkan Najib perlu bertindak segera dengan berani  dan tidak perlu sujud pada ugutan dan tidak tunduk pada sesiapa dalam. Sampai macam tu sekali gelombang dalaman UMNO BN sekarang..haha..
Orangni melihat UMNO BN dah lama membuat acuan untuk kejatuhannya dan memusnahkan kuasa melayu itu sendiri..UMNO BN masih lagi bergantung masa depan yang 'ditentukan' oleh Tun Mahathir yang sudah dikatakan nyanyuk politik.

Era Pak Lah dan Najib ialah boneka hamba suruhan Tun Mahathir.

Inilah keberhasilan doktrin perintah UMNO BN selama ini. menjadikan Melayu Bangsa yang dungu hingga tak mampu menentukan masa depan bangsanya dan Islam terus dipinggir dilupakan.

1 ulasan: