Pengikut

Rabu, 24 April 2013

Edisi Bocor..!!! Jom Tengok Muka Lakonan 800 Masuk UMNO Di Selama Perak Jumaat Ini

Kepada yang dok berhampiran Selama Perak,terutamnya yang dok kat kampung Sungai Bayor..moh datang nengok lakonan terhebat dalam musim PRU 13 ini.

Khabonye pada 26 April (Jumaat) .Najib akan datang Sungai Bayor untuk jamuan makan-makan free dan merayu undi disini, lepas makan free ada lakonan terhebat akan berlangsung,dimana 800 orang konon-nya ahli PAS akan serah borang masuk UMNO.

Jadi...jom kita pakat-pakat tengok muka 800 orang yang dikatakan masuk UMNO pada jumaat nanti..kalu setakat bagi borang,orangnya tiada...kelentong 8juta orang pun boleh....hahaha....
Klik imej untuk lebih jelas
................................
UMNO Munafikun Al Barisan Najis Di Parlimen Larut sebenarnya semakin kalut dan tertekan dengan situasi rakyat telah lari dalam diam dari menyokong UMNO BN.

Kekalutan ini mungkin menyebabkan Calon BN Parlimen Larut Dato Hamzah terpaksa merayu Najib supaya datang untuk menyembah dan merayu kepada penduduk disini supaya kembali sokong UMNO BN...

Sebab rata-rata penduduk di Kubu Gajah,Batu Kurau dan Selama sekarang berkata "Kami dah Tak Moh BN sebab kuak nipu rakyat".

Tiada ulasan:

Catat Ulasan