Pengikut

Khamis, 25 April 2013

Guru di-Ugut..!!!! UMNO BN Perak Takut Dengan Guru Yang Sokong Pakatan Rakyat

Surat pekeliling ugutan kepada guru yang di taja UMNO Munafikun
Entah berapa tebal  $$$ yang dijanjikan oleh UMNO Munafikun Al-Barisan Najis Perak kepada beberapa orang pencacai dalam Pejabat Pelajaran Perak untuk menakut-nakutkan golongan guru-guru di seluruh Perak..?

Surat pekeliling ikhtisas bertajuk  "Larangan terhadap penglibatan pegawai perkhidmatan pendidikan,staf sokongan dan murid sekolah dalam kegiatan politik anti-kerajaan" telah dikeluarkan. (Gambar diatas).

Khabarnya mereka telah menghantar spy-spy pencacai berfahaman UMNO Munafikun keseluruh pelusuk negeri Perak untuk mengesan kalau-kalau ada guru yang sekarang ini bersama Pakatan Rakyat,tapi kalau bersama UMNO Munafikun tidak jadi hal...sungguh haramjadah...!!!!

Konon-nya tindakan guru-guru yang menyokong Pakatan Rakyat dianggap anti-kerajaan, sungguh sempit macam lubang jamban pemikiran puak pencacai UMNO Munafikun, nama saja dari golongan pendidik di pejabat pendidik (PPD) tapi benggap dalam amalan demokrasi.

Menurut sumber sekarang mengatakan sudah ada sebilangan guru yang telah diarah oleh kementerian pendidikan untuk bertukar dalam masa 24jam,konon-nya terlibat dengan politik yang menyokong Pakatan Rakyat.

Memang celaka dan haramjadah tindakan penakut dari arahan UMNO Munafikun ini,kerana kalau nak suruh guru jangan terlibat dengan biarlah adil. 

Jangan benarkan guru giat berpolitik  dengan mana-mana parti, tapi yang terang-terang guru jadi penjilat lubang taik UMNO Munafikun seperti Cikgu Muhammad Najmi b. Awang yang sekarang bertugas di SK Palma Kemunting Taiping Perak tidak pula diambil tindakan.

Sudah banyak kes Cikgu Najmi yang menjadi admin utama kepada blog Taiping Mali berada didalam majlis rasmi UMNO di Taiping tidak diambil tindakan. Hinggakan waktu sekolah pun ada sumber kata dilihat beliau berada dipejabat UMNO Bahagian Taiping.

Apa kejadahanya tidak diambil tindakan..?? Sebab dia sokong UMNO Munafikun..?

Memang ada lagi guru-guru yang jadi balaci pencacai suruhan UMNO BN tapi mereka tiada apa-apa tindakan diambil...sungguh celaka haramjadah seharamjadah MB Haram Perak..!!!!
Cikgu Najmi berbaju batik hijau (Gambar atas) dimajlis UMNO Taiping suatu masa lalu

Apapun Orangni ucapkan syabas kepada guru-guru yang sekarang amat ramai berani dengan perjuangan politik. Ramai dikalangan guru-guru sudah bersama Pakatan Rakyat,hanya sebilangan kecil seperti Cikgu Najmi saja yang masih menjilat saki baki najis dalam UMNO Munafikun.

Kepada para guru seluruh Perak janganlah takut dan gentar dengan ugutan-ugutan puak UMNO Munafikun. 

Kita sebagai tenaga pendidik yang bakal menentukan masadepan anakbangsa dari terus dibodoh dan ditindas dari kuasa politik UMNO yang lucah,zalim,perasuah dan sebagainya.

Guru-guru (kecuali Cikgu Najmi) teruskan memperjuangkan keadilan demi ugama,bangsa, negara dan anakbangsa...sama-sama kita sokong Pakatan Rakyat tanpa rasa gentar dengan ugutan UMNO BN.
Kalau Guru paksa murid kibar bendera BN boleh pula..?? Inilah sistem demokrasi haramjadah  ciptaan UMNO  Munafikun

Guru sokong PR kena Posting 24jam,Askar sokong PR kena Posting 24jam,Jururawat sokong PR kena Posting 24jam,Polis sokong PR kena Posting 24jam...pendek kata penjawat awan sokong PR saja akan kena Posting 24jam...
Seandainya penoreh getah,nelayan,petani,peladang dan penternak lembu kambing dikampung juga dalam penjawat awam....mereka pun pasti kena posting 24jam....Inilah kerja UMNO BN celaka haram jadah...!!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan