Pengikut

Selasa, 23 Julai 2013

Pengetua Sekolah Mangkok Tandas

PENGETUA SEKOLAH RENDAH KEBANGSAAN YANG ARAHKAN MURID MAKAN DAN MINUM DALAM BILIK PERSALINAN SUDAH DIKENAL PASTI....?????

Dapat info mengatakan inilah wajah Pengetua Sekolah Rendah Kebangsaan Sri Pristina, Sg Buloh, Selangor yang menjadi kontroversi akibat mengarahkan murid-murid sekolah tersebut minum dan makan waktu rehat didalam bilik persalinan...(Gambat bawah..)

Arahan Pengetua Mangkok Tandas Mohamad Nasir tersebut kini menjadi kecoh satu dunia apabila rakaman gambar murid-murid sekolah tersebut sedang minum dan makan dalam persalinan tersebar luas dengan ligatnya di alam internet.

Difahamkan Kementerian Pendidikan telah mengeluarkan arahan kepada Jabatan Pendidikan Negeri Serangor supaya menjalankan siasatan terperinci.

Timbalan Menteri Pendidikan II YB P.Kamalanathan telah melahirkan rasa terkejut dan kecewanya apabila dimaklumkan akan tragedi ini.

Ini bukan isu perkauman.. tetapi isu kemanusian. Harap tiada siapa yang cuba meneguk diair keruh cuba nak putar jadikan ianya isu perkauman terutamanya dari kalangan blogger yang cukup ghairah dan gemar mainkan isu perkauman sempit.

Berfikiran terbuka dan berlapang dada ketika menerima kritikan.. Perbaiki jika ada kelemahan..Jangan sesekali diulangi kesalahan yang sama dimasa akan datang.

Korang cuba baca apa yang beliau tulis diakaun FBnya mengenai rumah PKNS di Kuala Selangor...Jelas sekali Pengetua Mangkok Tandas ni cukup anti pada DAP/PR...Agak-agak yang anti DAP/PR ni penganut parti apa ek????? Hahaha.....

Sekolah Kebangsaan Seri Pristana. Jalan SP2/1, Seri Pristana,. 47000 Sungai Buloh,. Selangor. NO. TELEFON: 03-6039159.

Boleh hubungi untuk mendapatkan kepastian..
Peringatan...Pastikan guna bahasa yang elok dan sopan bila berbicara...BILA MENALIPON MINTA BERCAKAP DENGAN GURU BESAR MANGKOK TANDAS ini....hahaha....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan