Pengikut

Jumaat, 26 Julai 2013

Ramadhan Kali Ini UMNO BN Lupa Sogokan Tahun Lepas

Dalam pertengahan ramadhan camni dalam tahun lepas Orangni dah terima kad raya warna biru berlogo 1Malaysia dari Najib,bukan-nya Orangni nak sangat kad raya dari puak pemimpin UMNO Al Munafikun ni...cuma teringat dalam ramadhan tahun lepas puak UMNO mengila vavi bagi macam-macam kat rakyat sebab PRU-13 masih jadi tanda tanya tarikhnya angkara Najib amat kecut thelur...hehehe...

UMNO Perak contohnya...dalam ramadhan tahun lepas Zambry Kadir siap adakan tin-tin biskut yang dichop muka Zambry Kadir,tambah gila lagi tok-tok imam masjid pun turut disogok dengan jubah khas konon-nya dari Najib...tapi ramadhan tahun ni rasanya takda kot.....hahaha....
Sogokan UMNO ramadhan tahun lepas...
Kad raya dari seorang YB UMNO yang akhirnya tewas dalam PRU-13
http://orangni.blogspot.com/2012/08/umno-bukit-gantang-kirim-kad-raya.html
Tin Biskut Raya dari Zambry Kadir pada ramadhan tahun lepas
http://orangni.blogspot.com/2012/08/bergambar-rasuah-janji-dicapati-umno_13.html
Jubah buat tok imam...tahun ini tarak le....hehehe...
http://orangni.blogspot.com/2012/08/gempar-rasuah-jubah-janji-dicapati-dari.html
Segala pemberian dari UMNO Munafikun ini Orangni ibaratkan seperti "burung gagak dicelup tepung tidak akan menjadi putih..." korang faham ke..??? Hahaha....

3 ulasan:

  1. Adat orang memancing..kalau dah dapat ikan nya tak kan nak di beri umpan lagi...

    BalasPadam
  2. faham-II . umeno dulu dan sekarang camtulah . x penah nk berubah . --"

    BalasPadam
  3. cenggitu skali ye..hehe..umnu2

    BalasPadam