Pengikut

Selasa, 23 Julai 2013

YB Nizar Di Tuduh Kafir Sebab Kempen PAS Paling BANGANG di PRK Kuala Besut



- Mujurlah Nizar Jamaluddin tidak berada di Kuala Besut. Dan teramatlah baik nasibnya PAS kerana tidak melantik Nizar Jamaluddin sebagai Pengarah Pilihanraya Kecil PAS DUN Kuala Besut. Kalau tidak, tentu pelbagai kerja gila akan dilakukan oleh bekas Menteri Besar Perak yang sangat gila glamour dan populariti sehingga sanggup melakukan pelbagai perkara tidak masuk akal termasuklah memperlihatkan dirinya seperti seorang kafir laknatullah yang berusaha untuk menjahanamkan Islam dan umatnya dengan cara yang paling halus. - By Kolumnis | By Shafiq Perak Today.

Mau cakap pun susah... 
sebab apa yang dibuat oleh PAS dalam kempen hari akhir semalam di Kuala Besut memang sial dan gampang... Nak komen banyak-banyak al-maklumlah_dalam PAS ni semua pimpinan berpendidikan ugama tahap serban dan bertasbih 24jam...kalau cakap bab hukum,hadis dan sebagainya macam nak rak pentas ceramah...itu haram,ini haram,itu tak boleh,ini tak boleh....tup-tup semalam kat Kuala Besut anjur program "RASUAH MINYAK PETROL". Tak Haram pula ke..???

          
Sumber: Facebook
Betul-lah member blogger Orangni kata....lepas ni mampus nak menjawap dengan puak penchacai UMNO dalam isu ni.... 

Orangni saja taruh tajuk "YB Nizar Di Tuduh Kafir  Sebab Kempen PAS Paling BANGANG di PRK Kuala Besut" kerana nak buktikan bahawa semua isu panas terutama dalam aksi gampang dan bangang yang dibuat oleh pemimpin dalam PAS akan dikenang untuk selama-lamanya.....Dan kini Nasrudin Hassan Tantawi dah terpahat sebagai "Pelopor  Rasuah Petrol dalam PAS"....
PAS tidak terbalik...walaupun pemimpin-nya buat perangai terbalik...hahaha...

2 ulasan:

  1. Habis tu jika pemimpin dah buat salah tunggu apa lagi.....jomlah masuk UMNO atau buat parti sendiri......melalak-lalak saat-saat genting ni pahal bro.....kah kah kah!

    BalasPadam
  2. ish sume benda hgpa nk komplen,tgkla pd situasi tmpt,penduduk rata2 terlalu miskin,mereka perlu bergerak,xkan belanja minyak pn jd isu bsar sgt?nie akibat termakan dgn dakyah umno n pkr,dlm kempen pkr jgk rata2 perbuatan yg menghalalkan cara utk menang,bkn sy sokong sgt membabi buta,tp cuma nk komen n maki org jerla yg korg tau dari jauh..bg idea haram ape pn xde..sbb nye korg jerla yg hebat sgt berkempen..org lain sume x btl.

    BalasPadam