Pengikut

Khamis, 1 Mac 2012

Ugutan Seks- K. Murali Bekas Ketua Pemuda MIC Perak Direman


Sebelum ini pelbagai spekulasi yang mengaitkan bekas Ketua Pemuda MIC Perak, K. Murali wujud sehingga menyebabkan beliau melepaskan jawatan yang disandang sejak September 2009.
Namun hari ini, kontroversi berkaitan Murali timbul semula apabia beliau dikatakan telah ditahan di Balai Polis Puchong Jaya sebelum dibawa mahkamah untuk direman.
Murali dipercayai memiliki video lucah seorang wanita dan ia digunakan bagi tujuan membuat ugutan seks terhadap wanita terbabit bagi mendapat kepuasan nafsu selain wang habuan.
Perkara ini ternyata menimbulkan imej buruk terhadap pemimpin terutama dikalangan pemuda MIC.
Apa tidaknya, perletakkan jawatan yang disandangnya sebelum juga dikatakan kerana tidak mendapat sokongan dari majoriti Ketua Pemuda Bahagian di negeri berkenaan.
Mungkin ada diantara Pemuda MIC yang terlebih dahulu mengetahui mengenai kecenderungan Murali terhadap seks dan wang ringgit atau mungkin kerana kurangnya sokongan dari rakan-rakan dalam parti menyebabkan beliau menggunakan wanita terbabit sebagai hiburan.
Walau apa pun spekulasi yang dibuat, perkara ini masih dalam pemerhatian pihak polis.
Sama ada Murali benar-benar bersalah atau tidak, perlulah tunggu hasil siasatan nanti.
Pada 19 Mei 2011, 18 Ketua Pemuda Bahagian MIC menghantar memorandum kepada Pengerusi MIC Perak ketika itu, Datuk S. Veerasingam dan Ketua Pemuda MIC Kebangsaan, T. Mohan melaporkan sesuatu selain meminta Ketua Pemuda negeri ditukar.
Murali kemudiannya membuat keputusan untuk melepaskan jawatan terbabit dan bersedia untuk memberi laluan kepada calon lain yang lebih berkelayakan bagi memimpin sayap parti komponen itu pada masa depan.

Benarlah MIC sudah lumpuh di negeri Perak.....

MIC merupakan antara parti politik yang paling lemah dalam komponen Barisan Nasional di negeri Perak.  Kelemahan MIC diakui oleh Barisan Nasional apabila Dato Seri Palanivel menggantikan Dato Veeerasingam sebagai Ketua MIC Negeri Perak .Perlantikan Dato Seri Palanivel untuk mengetuai MIC Perak adalah satu tindakan yang lambat, nasi sudah menjadi bubur. . [ Klik Sini ]

Apa sudah jadi..??? 
UMNO pun parah di Perak..
MIC pun lumpuh di Perak...
MCA pun lumat di Perak..
Gerakan dah tak bergerak langsung...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan