Pengikut

Rabu, 11 Julai 2012

Isu Bendera Politik: Kerana Muhyiddin nak datang Selama MDS dan Polis pening kepala

Dijangka esok 12 July Muhyiddin Yassin akan turun ke Kg. Sungai Seputih dalam DUN Selama Perak untuk satu program atas nama RTC (Rosmah Tak Cantik...hahaha..).

Dikhabarkan pihak Majlis Daerah Selama (MDS) telah keluarkan arahan untuk turunkan semua bendera politik disepanjang lalu Muhyiddin dari Balai Polis Sg Bayor ke Kg Sg Seputih yang telah diketahui umum adalah kubu kuat PAS sejak sekian lama.

Pihak PAS akan akur dengan arahan menurunkan benderanya sekiranya pihak UMNO BN juga turut menurunkan bendera...apa yang masaalahnya apa yang dilihat dilokasi program kerja-kerja menaikan bendera UMNO BN sedang rancak dijalankan,bahkan sebuah pintu gerbang yang penuh gambar Muhyiddin dan bendera BN sedang disiapkan.

Dapat dilihat ada sikap masing2 tak mahu turun bendera malah makin rancak naik-kan bendera...hahaha.. Ini yang memeningkan pihak MDS dan Polis dalam melaksanakan arahan menurunkan bendera, kerana Muhyiddin nak datang habis sekampung jadi masaalah, MDS pun dah pening dengan kedatangan TPM ini..Apa yang ditakut risaukan dengan kibaran bendera...kalau takut dengan bendera PAS janganlah pegi buat program dalam kubu PAS..kan cari penyakit namanya tu...hahaha..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan