Pengikut

Isnin, 9 Julai 2012

[Panas] Midah buka TABIKA KEMAS dalam kem Tahanan..?

Midah buka TABIKA KEMAS dalam KEMTA..???
Semalam masa himpunan protes ISA yang berlansung kat depan pintu masuk KemTahanan Kemunting Taiping (KEMTA) yang dihadiri 3 artis [ Klik Sini] secara tak sengaja lensa kamera aku terklik sebuah banner di pagar KEMTA. TABIKA KEMAS KEMTA,Dibuka sekarang..!!!! yang bestnya untuk keterangan tertera nama MIDAH...hahaha...  Kalau sebut je nama Midah kat Perak ni,semua orang akan kata Midah ADUN Sungai Rapat yang popular dikalangan UMNO sebagai YB Wanita yang takcerdik yang suka bikin kacau kalau ada ceramah PAS,pantang ada ceramah PAS kat kawasan dia, dia akan buat juga ceramah sebelah ceramah PAS...hahaha.. (Sorry Cikgu Al-Hussyen..) 

Apa yang menariknya ada peserta himpunan kata "Agaknya ibubapa mana la nak hantar anak2 ke KEMTA ni...tambahan pula budak2 kecik...cikgunya Midah pulak tu...naya budak2 yang belajar dalam TABIKA KEMTA..dah la kena siksa....cikgunya (Midah) pula tak cerdik". 


1 ulasan:

  1. tak patut betul la tun empunya blog ni kate cmtu.. kak midah yg kat tadika kemas kemta ni pembantu tadika bukan Midah yg di maksud kn tu.. ank2 saya sek kat situ.. xder apa apa siksaan pon.. kalo nk buat entri biar la berlapik ayatnya..

    BalasPadam