Pengikut

Khamis, 26 Julai 2012

Taiping Mali@cikgu Najimy: Ayam tempang belaan UMNO Perak

Didalam ruang utama sebuah laman blog portal yang dimilik UMNO Perak mengeluarkan sebuah artikal konon-nya isu panas karangan hipokrik seorang blogger yang juga seorang guru yang masih mengajar di Sekolah Kebangsaan Plama Kemunting Taiping Perak. Tak lain tak bukan beliau ialah cikgu Najmi yang mengunakan nama pena dilaman blog sebagai Najimy.... Hahaha...sikit je diubah namanya...

 Dalam isi kandung artikal hipokrik cikgu Najmi @ Taiping Mali ini mempersenda dan mempertikai beberapa nama besar yang menyertai PAS setelah bersara dari perkhidmatan kerajaan, sasaran Cikgu Najmi ialah Datuk Fauzi Shaari yang didakwanya didesak keluarga untuk sertai PAS. Artikal hipokrik Cikgu Najmi ini juga banyak mempersoalkan ramai dikalangan penjawat awam yang masih berkhidmat menyokong parti pembangkang secara menyorok-yorok.

 Persoalan yang ditimbulkan Cikgu Najmi inilah menyerlahkan perangai hipokrik beliau sebabnya Cikgu Najmi pun ternyata takut dan menyorok-yorok dalmembuat kerja sebagai blogger upahan UMNO. Buktinya banyak dan bukti terbaru ialah ketika majls pecah tanah bangunan UMNO Taiping yang dilakukan Muhyidin Ya sin,aku tengok dengan mata sendiri cikgu Najmi tersondol-sondol menyelit dalam orang ramai dalam majlis tersebut,jelas aku tengok cikgu Najmi pun menyorok walaupun jelas jadi blogger upahan UMNO yang seperti mendapat perlindungan khas 100% dari pihak Pegawai Pendidikan Daerah (PPD).
wajah blogger ayam daging tempang belaan UMNO....Taiping Mali
....


 Kalau benar Cikgu Najmi seorang yang benar-benar berani dalam berpendirian berpolitik mengapa tidak dipakai baju rasmi UMNO,mengapa perlu berbaju batik hijau,dengan menyorok-yorok dibelakang tiang khemah dicelah orang ramai, aku dapat tahu juga Cikgu Najmi sanggup ponteng sessi kelasnya hari itu sebab nak pergi ke majlis kepartian...nampak macam berani tapi menyorok-yorok juga si Taiping Mali atau Taiping Malu ini...hahaha.... Khabarnya Cikgu Najmi berhasrat juga nak jadi calon dalam PRU akan datang..memandangkan belum pencen cikgu,maka jadi ayam daging tempang yang sentiasa dicucuk dos dari UMNO untuknya,sebagai upah menulis blog Taiping Mali..sehinggalah digelar ayam pencen tempang UMNO...hahaha...

1 ulasan:

  1. Tinggal di kg ekspo Kamunting. Mengajar sesi ptg sk tmn palma, kmtg. Bermotor besar, berkereta sport merah. Berkamera canggih sentiasa bersama. Seorang yg nampak pendiam.

    BalasPadam