Pengikut

Khamis, 26 Julai 2012

Zambry Bodek Najib berkandar-kandar

Selain membodek....berlakon dengan rakyat juga kepakaran Zambry...

Pendekatan program kerap turun padang yang dipratikkan Najib Razak menjadi faktor utama melonjakkan popularitinya,terutamanya di Perak,kata Zambry Menteri Besar Perak hari ini, kejap...kejap mai Perak...kejap kejap mai Perak...naik kematu telinga dan mata orang Perak.

Namun demikian Menteri Besar Perak, Dr Zambry Abdul Kadir berkatanya dalam bahasa melayu lenggok mamak ini sejajar dengan konsep ‘Janji Ditepati’ yang dilaungkan Najib.

Zambry membodek Najib dengan merasakan Najib adalah pemimpin yang mesra kerana berjaya mendekati semua lapisan masyarakat tanpa mengira pangkat mahupun darjat... “Saya tidak pernah melihat Perdana Menteri yang bukan sahaja turun ke bawah memperkenalkan diri sahaja, tetapi turun untuk bersama rakyat,” kata bodek Zambry, pendekatan yang dilakukan pemimpin nombor satu negara itu juga tidak pernah dilakukan oleh pemimpin-pemimpin terdahulu.

“Kita tidak pernah lihat Perdana Menteri yang fokus dengan semua lapisan masyarakat di mana beliau berjumpa orang awam, golongan berpendapatan rendah, pemandu teksi dan imam,” lagi bodek Zambry dalam sidang media selepas menyerahkan sumbangan cenderahati sempena Ramadhan kepada kakitangan Bangunan Perak Darul Ridzuan (SUK) di Pejabat Menteri Besar, dekat sini, hari ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan