Pengikut

Sabtu, 2 Februari 2013

Najib dan Rosmah Ber-Gangnam Style dengan Psy pulak dah....


PENYANYI rap terkenal Korea Selatan, Psy yang popular dengan tarian kuda menerusi Gangnam Style dikatakan telah diundang untuk membuat persembahan di Rumah Terbuka Tahun Baru Cina Barisan Nasional (BN).

Majlis yang berlangsung di Sekolah Tinggi Han Chiang, Pulau Pinang pada 11 Februari ini bersempena sambutan Tahun Baru Cina.

Psy dijangka membuat persembahan di hadapan 60,000 penonton termasuk Perdana Menteri Malaysia, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Klip video Gangnam Style yang menjadi fenomena di seluruh dunia telah ditonton lebih 1.2 bilion kali sejak diterbitkan di YouTube pada Julai lalu. Artis itu mengadakan persembahan khas bagi Presiden Amerika Syarikat Barack Obama sempena Krismas Disember lalu.

Kedatangan penyanyi itu sempena majlis rumah terbuka ke Malaysia telah mendapat reaksi daripada parti-parti politik negara ini malam tadi menerusi laman sosial dan twitter. - Sinar Harian.
.........
Orangni : Apa lagi yang mampu UMNO BN buat...? Hiburan...hiburan...hiburan...itulah yang dilambakan untuk merosakan  masa depan anak bangsa tanahair. Siri aksi tak malu Rosmah dan Najib berjoget akan bertambah didalam album tatapan rakyat dan pentas utama bakal bergoyang....hahaha...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan