Pengikut

Ahad, 24 Februari 2013

Selamat Bertunang Leman Raja Lawak dan Nurul


Berlawak, berjuang dan kini dah bertunang : Sulaiman Ibrahin 32, atau lebih dikenali Leman Raja Lawak telah selamat mengikat tali pertunangan dengan seorang wanita pilihan hatinya yang berasal dari negeri Pantai Timur tanahair pada sabtu 23 Feb 2013.


Wanita bernama Nurul Aini Lee telah selamat dilamar  keluarga Leman Raja Lawak yang diwakili oleh ibu saudara Leman didalam majlis pertunangan tersebut.

Bagaimanapun Leman Raja Lawak yang juga Ikon Anak Muda PAS dan presiden bagi PANGLIMA (NGO) tidak pula menyatakan bilakah tarikh pernikahan bakal barlangsung ketika Orangni menghubungi beliau.

"Perkenalan kami berdua hanya dalam masa lebih kurang 2 minggu saja, sekarang dah bertunang..tapi inilah mungkin jodoh untuk saya yang telah ditetapkan oleh-Nya "- ujar Leman RL ketika dihubungi Orangni.

Sebahagian daripada  "Hantaran" dimajlis pertunangan Leman Raja Lawak
Ibu Saudara Leman menyarungkan cincin pertunangan dijari Nurul Aini
Nurul Aini Lee: Sah sebagai tunangan Leman Raja Lawak
.......................................................
Semoga disatukan dan berkekalan....amim....
Orangni : Minta sorry sebab tak dapat follow majlis ini atas sebab-sebab yang menjadi sebab tak boleh ikut..hehehe... Apapun diucapkan selamat bertunang buat Leman dan Nurul Aini......Orang Melayu kata  bertunang ni darahnya manis, jangan tunggu lama-lama...hahaha....

2 ulasan: