Pengikut

Isnin, 11 Mac 2013

Terdedah..!!!!: Ust Kazim Rupanya Sekampung Dengan Blogger TaipingMali

TaipingMali dan Kazim sekentut@sekampung rupanya...haha..
Ooooo....Baru la Orangni tahu dan ni nak bagi tahu.....rupa-rupanya Ustaz Kazim ni sekentut sekampung   dengan Cikgu Cikgu Muhammad Najmi bin Awang,mereka berdua ni berasal dari Batu Kurau....Oooo...macam tu rupanya...haha...

Ustaz Kazim dilahirkan di Kampung Paya, Batu Kurau, daerah Selama, Perak pada 28 November 1972 dan Cikgu Najmi pun berasal dari kawasan yang sama cuma umur Cikgu Najmi agak lebih tua bangka dari Ust Kazim.

Cuma bezanya Kazim jadi Ustaz dan Najmi jadi Cikgu yang juga seorang blogger upahan (TaipingMali) UMNO BN Perak yang hebat menghentam memaki hamun para Ulama.

Tak kurang juga Ust Kazim sekarang ini pun ramai dah tahu,siri ceramah-nya akan diselitkan juga menghentam Ulama yang berada dalam PAS,cuma Ust Kazim ni tak maki hamun tapi kat Batu Kurau diatas pentas ceramah baru-baru ini terkeluar juga perkataan "Biawak" dari mulut Kazim.

Nampaknya esok Taiping Mali akan dapatlah jumpa member sekampungnya,sebab Ust Kazim akan bikin ceramah Perdana di Kemunting. Orangni harap,Ust Kazim dapatlah sikit menegur Cikgu Najmi@TaipingMali ni...janganlah rosakan nama baik para guru, penulisan TaipingMali dalam blog-nya begitu jijik dengan maki hamun dan fitnah para Ulama. Kalau tak suka atau benci pun janganlah keluar ayat-ayat jijik yang tidak bersopan.

Orangni harap Ust Kazim ajarkan TaipingMali ni sikit, boleh menghentam tapi beradaplah sikit. Ikutlah macam Ust Kazim yang hanya sindir menyindir..itupun orang dah faham,Ust Kazim hentam PAS dan Pakatan Rakyat...hahaha....
Gambar ehsan FB Leman
Orangni juga mengucapkan thank you kepada Leman Raja Lawak yang semalam mendedahkan siapa itu TaipingMali dilaman FB-nya.
UMNO Taiping macam tak iklas saja jemput Kazim datang ceramah kat Kemunting.Banner pun dipasang senget dan khabarnya tak banyak banner dibuat.


1 ulasan:

  1. Ulamak PAS yang kawan syaitan kita janganlah tegur. Kita angguk je.

    BalasPadam