Pengikut

Rabu, 10 April 2013

Katak Bertanding di Perak..??

Ini kisah salah satu katak  yang memainkan peranan penting dalam meruntuhkan kerajaan sah dari sokongan rakyat di Perak, Jamaluddin Mohd Radzi, bekas Adun Bebas Behrang berhasrat mempertahankan kerusinya (Behrang) dalam PRU 13.

Maklumat yang baru diterima mengatakan katak belaan UMNO Munafikun akan membeli borang pencalonan Jumaat ini dan kemudiannya akan diikuti dengan satu sidang media.

Atas tiket apa Si Katak akan bertanding belum dapat di pastikan lagi. Tidak mustahil beliau akan bertanding atas tiket UMNO BN Al-Munafikun sepertimana yang diumumkan Najib Altantuya tengahari tadi yang menyatakan kemungkinan BN membenarkan bekas wakil rakyat yang melompat katak yang menyokong kerajaan bertanding semula atas tiket Barisan Najis.

Pandangan Orangni, kalau Si Katak ini bertanding dalam PRU13,maka yang  menyokongnya tentulah dari puak UMNO Munafikun saja. Sebab apa? Sebab pengorbanan besarnya terhadap UMNO Munafikun dengan  sanggup membelot amanah rakyat Perak demi kesenangan peribadi dan memporak-perandakan sebuah kerajaan hasil sokongan rakyat di Perak yang sah .

Bukan benda senang  wa cakap lu.….dengan jawatan YB Katak ni banyak keseronokan dan keselesaan diterima  dengan upah dan habuan lumayan yang dilambakan oleh UMNO Munafikun setelah melompat,mana mungkin sanggup lepaskan atau hilang semua itu demi pengkhianatan besar  kepada bangsa dan negeri Perak. Sebab tu dia masih nak cuba bertanding...kot-kot ada lagi daki-daki habuan dari UMNO Munafikun....hahaha....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan