Pengikut

Jumaat, 12 April 2013

Edisi Misteri PRU13..!!! Bendera UMNO BN Tumbangkan Tiang Lampu Lagi

Tiang Lampu Rebah Lagi Kerana Tak Tahan Beban Dosa Bendera UMNO BN
12 April: Bagan Serai Perak -- Bendera UMNO BN Tumbangkan Tiang Lampu Lagi, kali ini tiang lampu jalanraya berhampiran jambatan sungai Kg Dew yang menjadi sempadan Parlimen Bukit Gantang dan Bagan Serai.

Sebelum ini pada 3 April sebatang tiang lampu berhampiran PUSPAKOM Taiping (Pekan Simpang) telah menyembah bumi sewaktu cuaca hujan dan dipercayai tiang tersebut tidak mampu menahan beban bendera menyerupai layar UMNO BN. * Kisahnya klik SINI

Dalam kejadian kali ini sebatang tiang lampu lagi didapati tumpang bersama-sama bendera UMNO BN. 

Bahagian hujung tiang lampu yang malang ini masih terdapat bendera UMNO BN yang di-ikat seperti dinaikan mengunakan sistem takal,bagaimana pun 2 lampu jalan yang terdapat dihujung tiang tersebut hancur berkecai.

Apa yang peliknya ialah keadaan tiang lampu ini masih elok dari pangkal hingga kehujung ,tiada tanda-tanda ada kenderaan yang melanggar  menyebabkan ianya tumbang.

Sungguh Misteriii........hehehe....

Timbul persoalan kenapa dan mengapa tiang lampu yang berguna untuk menerangi di malam hari bagi penguna jalan raya boleh tumbang...??  

Adakah kerana ada puak UMNO BN yang memanjat tiang lampu ini semasa nak pasang bendera..???
Lampu Jalan Pecah Angkara Bendera Parti Kuat Fitnah
Apapun Orangni amat yakin dan percaya sebab tumbangnya tiang lampu ini kerana dah tak tahan lagi dengan dosa UMNO BN....hahaha.....korang percaya tak..??
............................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan