Pengikut

Khamis, 11 April 2013

Dato Zahir Kemunting Derhaka Kepada UMNO BN Perak...?

Belum apa-apa lagi,belum lagi Presiden UMNO Najib Razak umumkan senarai nama bakal calon secara rasmi yang bertanding dalam PRU13. Senarai yang didedahkan hanya mereka yang ditendang dari bertanding...ada la...hahaha...
Kontena Bilik Gerakan N16 DUN Kemunting terpapar muka Zahir YB Banner
Namun di N16 Dun Kemunting lain pula cerita-nya, penyandang bagi kerusi tersebut iaitu Dato Zahir yang lebih dikenali orang Kemunting dengan gelaran YB Banner dengan "konfiden gila" dah naikan gambar muka-nya di depan pejabat UMNO Kemunting sejak sekian lama.

Perkara ini dikatakan mendatangkan rasa tak senang dikalangan beberapa orang UMNO disini,mereka yang tidak sebulu dengan YB Banner mengangapnya sebagai perbuatan derhaka kepada parti kerana mendahului arahan pihak atasan. 
Zahir dah bikin Wilayah-nya sendiri...calon lain jangan nak rapat...hahaha..
Sedangkan Zambry Kadir MB Haram Perak pun belum tahu untung nasib bakal dicalonkan atau tidak...hahaha...

Walaupun pada banner yang terlekat disebuah kontena tersebut tidak menyatakan YB Banner sebagai bakal calon N16,namun perbuatan tersebut seolah-olah telah berkempen untuk diri-nya sebagai bakal calon N16 amat ketara kerana mana ada lagi orang UMNO yang berani berbuat demikian.

Isu calon bagi kerusi N16 ini memang agak panas kerana dikatakan berlaku pergolakan dalaman dalam meletakan bakal calon bagi UMNO Perak.

Sumber pergolakan klik SINI
Kegilaan banner YB Banner..Lori pun ada bannernya...kalau tak tercalon jadi bakal calon PRU13....boleh naik ini lori hahaha...
.....................................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan