Pengikut

Khamis, 11 April 2013

Video Lucah, UMNO Dah Lama Menang...


Fitnah seks - Seperti biasa, senjata video seks akan ditayangkan oleh blogger-blogger pro-BN terutama bila tiba saat-saat genting. Soal samada ia benar atau tidak, sudah tidak penting bagi mereka. Asalkan musuh mereka malu, itu sudah lebih dari cukup. Sudah tentu, habuan besar menanti bagi mereka yang memiliki "tuan". Bagi blogger tidak bertuan, bagi mereka inlah yang dinamakan perjuangan.

Maaf, aku tidak mahu terlibat dalam penyebaran aib (jia ia benar) atau fitnah (jika ia tidak benar). Biar blog aku ni murah, tiada ranking, tidak dijenguk atau tidak dikenali. Biar...itu tidak langsung memberi aku manfaat.

Secara jujur, aku kurang mengenali Setiausaha Agung PAS ini; baik dari segi peribadi mahupun dari sudut mengenali ketokohan beliau dari sumber dengar cakap mahupun media-media. Malah, aku tidak pasti nama diia "MustaFa" atau "MustaPHa".

Aku cuma ingat beliau adalah nama penting di dalam cadangan Kerajaan Perpaduan atau UG. Satu lagi nama yang terlibat ialah Ustaz Nasa.

Percayalah, mulai detik video yang dikatakan mirip Mustafa Ali itu berlegar di blog-blog dan mungkin media arus perdana, perkataan yang paling pantang disebut didepan Mustafa Ali adalah KERAJAAN PERPADUAN. -  HM(Harimau Menaip Blog).
.....................
Orangi teringat kata-kata Haji Asmuni Awi baru-baru ini - " Disaat gentingnya akan kejatuhan UMNO BN sekarang, kita perlu bersedia berfikir diluar kotak fikiran yang ada. Kerana sesuatu yang tidak terfikir akan berlaku,akan dilakukan UMNO BN "

Kemenangan dalam merosakan masadepan anakbangsa dengan fitnah lucah dari UMNO Munafikun telah sekian lama berada ditahap juara,cuma sekarang UMNO Munafikun sedaya upaya mempertahankan kejuaran dan kemenangan sebagai pengamal "Politik Lucah".

Janganlah kita (PR) teruja untuk berlawan dengan UMNO Munafikun dengan tektik fitnah lucah ini...Biarkan UMNO menang,sebab UMNO dah lama menang melucah....
...........................

2 ulasan:

  1. video ni pun puak2 pakatan yg sebar dulu...x takan la org umno yg booking bilik hotel tu dan tau jadual pergerakan mustapa ali.kau ada otak kau bole pikir sdr.org umno buat x bole tp org pas buat bole plak..pe cerita korang ni..kau kena ingat islam tu bukan pas...sedor la wahai penganut2 pr...kau tanya hadi awang dia ckp apa pasai bab2 mengaibkan orang ni...

    BalasPadam
  2. Huhuhuhuhu tp npe blog pro umno yg papar....dri mna dpt?sapa yg bg?

    BalasPadam