Pengikut

Jumaat, 10 Mei 2013

Harga GAS Masak Kekal tapi Harga Naik Juga

" Kos penghantaran gas naik RM 2 jangan salahkan kerajaan. Kenaikan kos penghantaran tong gas memasak sebanyak RM2 menyebabkan , Anwar suruh rakyat lawan kerajaan Anwar Ibrahim dalam Twitter semalam telah berkata kenaikan harga gas memasak adalah "hadiah kemenangan BN kepada rakyat." Sebenarnya harga gas memasak tidak naik, yang naik hanya kos penghantaran & perkhidmatan yang naik sekitar RM2." - Inilah kenyataan dari seorang blogger upahan UMNO Munafik yang kerjaya-nya sebagai guru gred  0.034suku..hahaha (tak cerdik).

Dek kerana dah telinga tersumbat dengan habuan,mata dah buta dengan $$$ ,kaki dah....ops..!!! ( luar tajuk...haha..) apa saja kenaikan barang dalam negara ini, kerajaan BN tak salah bagi-nya.

Harga minyak petrol naik sebab kurangkan subsidi,gula naik sebab nak kurangkan penyakit darah tinggi dan sekarang harga gas naik sebab kos penghantaran naik RM2...semuanya ayat-ayat cuba membodohkan rakyat.

Jalan mudah puak UMNO jawap dalam isu gas "kalau nak murah ambil gas sendiri dikedai". Bodoh Al-Bahlol punya pendapat...hahaha... Untuk jimat RM2 boleh ke cikgu yang duduk di pendalaman beli sendiri,bawa sendiri atau angkut sendiri gas masak dari kedai yang jauhnya berbatu-batu dari tempat kediaman seperti di Sabah dan Sarawak.

Se-eloknya blogger macam cikgu Najmi@Taipingmali ni ditukarkan bertugas mengajar ke kawasan pendalaman saja oleh PPD, baru tahu langit tinggi atau rendah hidup dengan kezaliman UMNO BN..hahaha....

1 ulasan:

  1. http://www.kpdnkk.gov.my/pengguna/penguatkuasaan/brg-kawalan/harga-brg-kawalan

    BalasPadam