Pengikut

Isnin, 6 Mei 2013

PANAS Jom Tengok..!!!! Dakwat Kekal Di Jari Telunjuk Kiri BN yang kontoikan SPR [ Gambar ]

Ini dakwatnya...
Orang kuat SPR kata "Dakwat Kekal"
5 April jari di calit dakwat kekal

PEKAN, 5 Mei -- Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak menunjukkan jari beliau yang telah dicalit dakwat kekal ketika mengundi di Sekolah Sains Sultan Ahmad Shah, dekat sini, hari ini.

PEKAN, 5 Mei -- Isteri Perdana Menteri Datin Seri Rosmah Mansor ceria ketika menunjukkan jari beliau yang telah dicalit dengan dakwat kekal ketika mengundi di Sekolah Sains Sultan Ahmad Shah dekat sini, hari ini.

PULAU PANGKOR, 5 Mei -- Menteri Besar Perak Datuk Seri Dr Zambry Abd Kadir bersama isteri Datin Seri Saripah Zulkifli ceria menunjukkan kesan dakwat kekal selepas membuang undi di Sekolah Menengah Kebangsaan Pangkor sempena Pilihan Raya Umum Ke-13 di Pulau Pangkor di sini hari ini.
Jeng...jeng...jeng....
Lihat jari  telunjuk tangan kiri Rosmah,Najib dan Muhyiddin...
ada lagikah dakwat kekal..??
KUALA LUMPUR, 6 Mei 2013 -- Pengerusi Barisan Nasional (BN), Datuk Seri Najib Tun Razak bersama timbalannya, Tan Sri Muhyiddin Yassin mengangkat tangan semasa hadir bagi meraikan kemenangan BN bagi Pilihan Raya Umum Ke-13 di sini, malam ini. 

IPOH, 6 Mei -- Pengerusi Barisan Nasional (BN) Perak, Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir melambai ke arah jurufoto ketika keluar dari istana selepas mengadap pemangku Sultan Perak, Raja Dr Nazrin Shah di sini, hari ini. Lihat tangan kiri yang dilambai Zambry,ada kesan dakwat kekal dijarinya...!!!

Adakah benar dakwat SPR itu kekal...????

5 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. ohh yerlah.. pendedahan eklusif nie.. ramai pulak yg hilang nie.. pelik?

    BalasPadam
  3. SPR DAN SPRM PATUT SIASAT TENTANG KANDUNGAN DAN KUALITI DAKWAT SAMA SEPERTI YANG DI PESAN,JANGAN ADA ORANG KAYA ATAS ANGIN DENGAN MEMBEKAL BAHAN YANG TIDAK BERKUALITI ,SIAPA PEMBEKAT,PENGIMPOT,PEMESAN HARGA BERATUS JUTA TAPI YANG DI BEKAL TIDAK BERKUALITI,JABATAN KIMIA MISTI SIASAT BERSAMA POLIS ,BANYAK ADUAN POLIS TELAH DI BUAT,APA LAGI SIASAT JANGAN TAK SIASAT,.

    BalasPadam
  4. Lepas ni blogger kena cari ngan polis masuk dalam bilik BLACKOUT la.....
    KEBENARAN ADALAH HARAM DISISI BLACKOUT NATIONAL...

    BalasPadam
  5. Tu apa tu? Pulut kuning? WAHH..tempah siap2 dah...!

    BalasPadam