Pengikut

Khamis, 11 Julai 2013

Terbongkar UMNO Kuala Besut Takut Pada Mesej

KUALA BESUT -Satu arahan seperti pro UMNO telah dikeluarkan dari pihak SPR yang mana parti-parti politik yang bertanding dalam pilihan raya kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (Dun) Kuala Besut tidak dibenar memasang sebarang replika sepanjang tempoh berkempen, kata Timbalan Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) Datuk Wan Ahmad Wan Omar.

Konon-nya beliau berkata larangan julung kali itu dibuat SPR bagi memastikan kempen PRK Kuala Besut berjalan dalam keadaan aman, harmoni serta lancar terutama semasa Ramadan tanpa sebarang sindir menyindir kepada mana-mana pihak.

Ewaaah...!!! SPR macam kena warning dari DS Rosmah jer....hehehe....
Al-Maklum semua tahu pada PRU-13 yang lalu kalau diadakan carta berkaitan replika nescaya replika berbentuk cincin 24juta tentu berada di tangga pertama di-ikuti replika Lembu NFC,beg tangan,jet dan sebagainya.


Replika dilarang kerana tak mahu unsur sindir dari mana-mana pihak_betul ke..??
Apa yang Orangni nampak sebenarnya SPR dan juga UMNO khususnya takut dengan mesej dari pihak yang buat replika...kerana sesuatu replika dibuat tentu ada mesej dalam berkempen bukan semata-mata nak menyindir,tapi kalau ada yang terasa tu bermakna mesej tersebut sampai la....hahaha....


Orangni baru nak bercadang buat replika botol dakwat kekal yang tak kekal untuk dibawa ke PRK Kuala Besut...kot-kot SPR boleh faham mesej dari Orangni....hahaha....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan