Pengikut

Sabtu, 11 Februari 2012

Hasan Ali Sah Gila Nombor

Sejak Dr Hasan Ali dipecat dari PAS dan digugurkan jawatan dari barisan exco kerajaan Selangor,beliau semakin popular di usung kehulur kehilir oleh UMNO dalam ceramah roadshow-nya  Ini membuatkan Hasan Ali berasa dirinya sudah menjadi bertambah glamour sejak akhir-akhir ini. 

Aku ikut tweet Dr Hasan sejak beberapa minggu lalu dan mendapati Hasan Ali sekarang sudah berjangkit suatu virus atau perasit dari UMNO didalam kiriman Tweetnya. 
Setiap kali ada ceramah Dr Hasan Ali akan tweetkan  jumlah kehadiran dalam ceramahnya ..ada yang 1500 orang,5000 orang dan semalam paling hebat yang membuatkan Hasan Ali amat gembira kerana angka kehadiran yang di keluarkan oleh blogger UMNO Sungai Rapat Online iaitu seramai 15 ribu orang hadir dan Hasan Ali pun tweetkan [ Mlm semalam di Bt Gajah Perak.Kehadiran mencecah 15k. Satu rekord

Record apa kah ini..??? Mungkin record dalam maksud JATI = Jumlah Angka Tipu Islam.


[Klik imej untuk lebih jelas]
Dalam 4 ceramah saja Hasan Ali dan berjaya kumpul angka hampir 30ribu...hahaha..
Itu baru 4 ceramah...kalau 4 bulan. ceramah..??
Tak dapat bayangkan banyaknya jumlah angka yang dikumpul Hasan Ali....heheh..

JATI
Jumlah Angka Tipu Islam

Hasan Ali sejak tahun 1999 rupanya sudah gila nombor.Dia sanggup lobi jadi calon Parlimen Parit Buntar dan DUN Sungai Burong. Dua-dua dia menang. Kemudian jika buat ceramah,jika dia datang kena bagi persen.

Hasan Ali bukan sekadar gila talak,gila meroyan ,tapi mutakhir ini,gila nombor!









Tiada ulasan:

Catat Ulasan