Pengikut

Rabu, 23 Januari 2013

DS Rosmah diGaza terjojol dan di-Davos,Switzerland jadi Predator..??

Dikala umat Islam seluruh Malaysia akan menyambut hari Maulidur Rasul yang jatuh pada hari Khamis, 24 Januari 2012, bersamaan 12 Rabiulawwal 1434 Hijrah. Tema Maulidur Rasul Tahun 2013 yang dipilih ialah 'Wasatiyyah Tonggak Kesatuan Ummah' selaras dengan tema Maal Hijrah 1434. 


Nun jauh dari tanahair Malaysia Isteri Perdana Menteri Datin Seri Rosmah Mansor ,yang sentiasa  bersama Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak tiba di Zurich pada Rabu bagi menghadiri Forum Ekonomi Dunia (WEF) yang diadakan di Davos, Switzerland.


Khabarnya Najib akan mengetuai delegasi Malaysia yang terdiri daripada menteri-menteri kabinet, pemimpin korporat dan pegawai kanan sektor swasta pada acara empat hari bermula Rabu.

Tak kisah DS Rosmah nak ikut kemana Najib pergi...lantak p kat dia la..hahaha...
Kalau dua hari lepas DS Rosmah ke Gaza Palestin dan menjadi tajuk hangat apabila dikatakan Najib menjadi Perdana Menteri Malaysia Pertama menjejakan kaki ke bumi Palestin.

Malang bagi Najib apabila keterampilan Rosmah di bumi Palestin menjadi isu yang merosakan krebiliti Najib. Apa tidaknya..? Rosmah dengan tanpa segan silu tetap mengayakan rambut terjojolnya di Bumi Palestin dengan tidak mengihiraukan maruah negara sendiri yang konon-nya menjadi negara Islam contoh...itu kata Najib.

Hari ini sambutan Maulidur Rasul, tema yang dipilih  'Wasatiyyah Tonggak Kesatuan Ummah' ... cuba tengok gambar DS Rosmah ketika di di Davos, Switzerland... Inikah yang dinamakan wasatiyyah yang dilaungkan Najib...??


Tiada ulasan:

Catat Ulasan