Pengikut

Khamis, 7 Mac 2013

Najib Di Malukan Tentera Di Sabah

TUNGKU (Lahad Datu) 7 Mac 2013 - Lawatan  Najib Tun Razak ke Komtek Sahabat 16 Batalion 17 Pasukan Gerakan Am (PGA) di sini hari ini konon-nya untuk membakar semangat kepada anggota tentera yang berjuang dalam Operasi Daulat menentang penceroboh dari Selatan Filipina.

Terkonyong-konyong Najib bergaya lagak macam "Wira" tapi lengok gaya-nya  tak ubah hanya bermotifkan politik UMNO BN. 

Syabas kepada anggota tentera yang berkhidmat,berjuang dan berkorban untuk tanahair ini bukan kerana mempertahankan atau menyokong semangat politik yang dibawa oleh Najib ini.

Najib dimalukan oleh sekumpulan anggota tentera yang dikatakan bergambar dengan-nya, Najib macam biasa la..kalau nampak saja kamera nak ambil gambar,pasti isyarat 1Malaysia akan di gayakanya dengan penuh bangga. 

Malang bagi Najib hanya 3 anggota tentera saja yang mengayakan isyarat 1Malaysia bersama Najib...yang lain hanya angkat penumbuk mungkin dah biasa dengan laungan "TAKBIR..!!!" dan "Reformasi..!!!" selebihnya angkat senjata tanda semangat petriotik dan kebanyakan yang lain hanya buat don't now saja...hehehe....
Klik imej untuk lebih jelas
.Orangni: Najib ke Sabah untuk tujuan Politik bukan kerana Petriotik
Tanya sama Najib..
Apa sebab goyang
Nanti jawap Najib..
Undi pos dah hilang...
hahaha...


2 ulasan:

  1. Tentera tak guna satu jari tapi penumbuk bermaksud gempur wira ataupun julang senjata. Tunjuk satu jari tu tak ade dalam kamus tentera sejak azali lagi. Tentera kerajaan melayu melaka dulu pun akan julang keris atau tombak bila beramai-ramai.

    BalasPadam
  2. dia tunjuk satu jari tu jari yang x jahat kot ... yang 19 jari lagi entah .... kwang kwang kwang

    BalasPadam